Leveransinformation

JAG HAR PRECIS BESTÄLLT, NÄR KOMMER DEN ATT SKICKAS?

Behandlingstiden är 2-3 arbetsdagar. På grund av coronaviruset kan det i vissa fall ta upp till 5 dagar att behandla en beställning.

HUR LÅNG ÄR LEVERANSTIDEN?
Alla beställningar kommer att skickas via USPS och 4PX.
Genomsnittlig transittid till USA: 5 - 8 arbetsdagar*
Genomsnittlig transittid till Storbritannien: 4 - 7 arbetsdagar*.
Genomsnittlig transittid till Kanada: 1,5 dagar: 4 - 7 arbetsdagar*
Genomsnittlig transittid till Europa: 5 - 10 arbetsdagar*.
Genomsnittlig transittid till Nya Zeeland: 5 - 15 arbetsdagar*.
Genomsnittlig transittid till Australien: 5 dagar: 4 - 9 arbetsdagar*
* På grund av den pågående hälsokrisen i världen, COVID-19 / Corona Virus, upplever eller kommer vissa kunder att uppleva förseningar i leveranstiderna.

Förseningen kan lägga till ytterligare 5-10 arbetsdagar till våra standardleveranstider.

Det finns omständigheter som ligger utanför vår kontroll (naturkatastrofer, helgdagar, väder etc.) som kan orsaka förseningar av leveranserna. Även om de flesta paket kommer fram i tid kan det finnas omständigheter och förseningar som våra transportörer kan uppleva. Av denna anledning garanterar vi inte den exakta leveranstiden, utan leveransfrågan är fraktbolagets ansvar.

Som ett litet företag har vi ännu inte något förpackningscenter, men vi arbetar hårt för att expandera. Våra produkter skickas till vår förpackningspartner i Asien, som omfördelar dina paket runt om i världen. Vi vill tacka våra kunder för deras tålamod och förståelse.

Alla internationella beställningar kan medföra tullavgifter och ytterligare avgifter.

KOMMER JAG ATT FÅ ETT SPÅRNINGSNUMMER?

Vi tillhandahåller spårning för varje beställning. Spårning kommer att vara tillgänglig när din produkt har skickats. När du får ditt spårningsnummer kan du kontakta oss på info@silkeslock.se om du behöver hjälp med att spåra din beställning.

KAN JAG AVBRYTA MIN BESTÄLLNING?

Du har möjlighet att avbryta din beställning utan straffavgift! Du måste avbryta din beställning 24 timmar efter att du har skapat den för att avbokningen ska tillämpas. Om varan redan har skickats kan du skicka ett e-postmeddelande till info@silkeslock.se. Allt du behöver göra är att skicka ett e-postmeddelande med ämnesraden "CANCEL".

JAG HAR ANGETT EN FELAKTIG ADRESS!

Om du har stavat fel eller fyllt i din adress felaktigt automatiskt, svara bara på ditt e-postmeddelande om orderbekräftelse och ge oss den korrekta informationen. Meddela oss omedelbart via e-post på info@silkeslock.se. Om adressen är felaktig kan vi rätta till den inom 24 timmar.



JAG HAR EN FRÅGA SOM INTE BESVARADES, KAN DU HJÄLPA MIG?
Om vi fortfarande inte har lyckats besvara din fråga är du välkommen att kontrollera vår FAQ-sida eller kontakta oss så gör vi vårt bästa för att svara inom 48 timmar!

Fri Frakt
30 Dagars Returrätt
Säker Betalning